Aminee32 11+6 da filan cinsiyet öğrenen oldu mu pazartesi 2li testim var 11+6 oluyorum acaba öğrenebilir miyiz?
keyifkahvesi Aminee32 bilmiyom canım daha kontrole gitmedim daha yeni şimdi 12 haftalığız 😊 13 hafta lık olan doğru kızım oldu
Merveee34 Aminee32 11 de ilk oğlumu öğrendim şimdiki bebeğimde 12 de tahmin 13 de kesin dedi . Dün kontrolüm vardı 15 hafta oldum kesin dedi artık değişmez dedi
Mom080 Aminee32 haklisiniz ama bize ikili testte erkek dedi doktor 16. Haftada kız olduğunu öğrendik kendimizi erkeğe alıştırmıştık bi sure afalladık adaptasyon sorunu yaşadık