Sehrinaz hastaneler açık mi bana da doktor 1 hafta sonra gel dedi ama ayın 12sine denk geliyor devlet hastanesine gidiyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum bugün 39.haftaya girdim doktorun numarası flan da yok çok yoğun oldukları için numara da vermiyorlar