Selam arkadaşlar dünden beri aşırı kasık ağrım vardı her zaman gittiğim hastanedeki doktor ameliyattaydı beklemedik başka hastaneye gittik . Henüz 30. Haftaya girmek üzereyiz . Doktorun söyledikleri de beni çok tatmin etmedi . Risk var zaten ikiz gebelikler de falan dedi . Adam akıllı da açıklama yapmadı. Başına gelen var mı acaba