EsrSvm kıymetli başkanın, arkadaşım, yol arkadaşım; henüz okudum,
Mkalbimdeuhtemelen çıktın okuyamayacaksın beni.
Istemsiz bir burukluk ve üzüntü oldu hem gitmene, hem üzülmene.
Gitmem sana iyi hissettirecekse doğru bi karar, inş geri dönüşün uzun sürmez dediğin gibi.
Sen ve eş başkanımla yeriniz bende özel ve umarım itopiğimizi yaşatmaya çalışırım sen ve eşbaşkanım gelene kadar.
Sevdiğim bir dostumdan ayrılmış kadar müteessirim gidişinizle.
“En karanlık zaman aydınlığa en yakın olandır”
Güzel haberlerle tekrar buluşmak üzere, Rabbim karşına yüreği ile gelen insanlar çıkartsın, selametle, sevgiyle, duayla arkadaşım, özleneceksin, seviliyorsun…❤