Prensannesii38 Kızlae bu haftalarda sızlerde oluyor mu oglumu 38 +2 de dogum yaptım doktor 22 mayıs ve 13 hazıran arası dogum dedı ben hazırana kalacagını pek dusunmuyorum sizde durumlar nedır
Mdnyldz Prensannesii38 olmazmı 30.haftamdan beri çekiyorum. 35+3 teyim bende. Ama doktorum normal olduğunu söyledi.kas ve bağ dokuların gevşediğini vücudun doğuma hazırlandığını söyledi
Prensannesii38 Mdnyldz bebek kanala gırmıs mı aceba sızın dun sordum daha erken dedı ılk normal dogum oldu ınsallah buda ole olur dıger bebegım 1 yasında hemen toparlanmak ıstıyorum dogumdan sonra 🤲🏻
Mdnyldz Prensannesii38 yok kanala girmemiş doğum pozisyonuna yeni dönmüş 30dan beri tersti bebeğim yeni baş aşağı dönmüş