Savciergoc
Günaydın anneler 😊💛 malum 37+3 olduk bugün endişeler korkular aldı başını gidiyo , göğüs ucum yok denicek kadar az ,sizce eczanede ki silikon uçlardan mı almalıyım yoksa vakumlu göğüs ucunun çıkmasına yardımcı aletler varmış ondan mı almalıyım ve 2.sorum göğüs pompasını alayım mı yoksa doktor gerekli görürse aldırıyor mu hastaneden çıkınca 🤔😑