OzknMelike bizimde vardı 6 günlükken 17,5 la hastaneye yattı bir gece kaldı ertesi gün taburcu oldu ertesi gün 9a inmişti aradan 3 gün gectı yüzü falan sararmıştı acile götürdük baktılar 9,55 çıktı dr gayet normal dedi önce emzirip sonra 2 saatte bir mama veriyordum 3 güm sonra tekrar kontrole gittik dr kilosuna baktı 450gr almıştı hiç kan alıp bakmaya bile gerek yok dedi şuan 16günlüğüz maşallah gayet iyi siz bol bol emzirin ben geceleri falan kalkıp emziriyprdum bol bol çiş kaka yapması lazım ve mamayıda geçiçi süre vereceğinizi unutmayın ben şuan mamayı azalttım bi sabah bi yatmadan verıyorım ilerde onuda keseceğim eğer sütünüz varsa ve güzel emiyorsa öyle yapın sizde çok geçmiş olsun üzülmeyin üzülünce sütünüz kesilir siz güçlü olun ki bebeğinize güzel bakın🙏🏻♥️