Hazal12 Ftm_08_61 bu hastane değil ama Esenyurt diye geçiyor benim hastanemde doğa hospital Faruk Moin 👍🌸
Ftm_08_61 glsnbr biraz kötü yorumlar okudum ama en yakın hastanede medilife o yüzden sormak istedim gerçekten memnunmusunuz bide doğum ücreti nedir
glsnbr Ftm_08_61 asla kötü bi durumla karşılaşmadık biz . Bir çok hastaneyle eşimin çalıştığı kurumun anlaşması var 3 tane hastaneye gittim ve en iyisi burası bence . Tek sorun doktor telefon numarasını vermiyor
glsnbr Ennna merhaba doğum yaptım ben ikiz bizim bebekler 3 bin TL ödedik sezeryan ancak eşimin çalıştığı kuruma indirimleri vardı o şekilde covit testi için de 3 bine geldi bize