Dün 32+2 de doktorumdan doğum öncesi analık raporunu (çalışamaz) aldım .Ve dün itibariyle doğum iznime ayrıldım. Calistigim şirketin insan kaynaklarını aradim ekranina rapor dusmus oda tmam. İşyerimin Bağlı oldugu sgk yi aradım bugun dogum iznime ayrıldım(32+2 de) çalışamaz raporumu aldım işverenım onaylayacak mı diye sordum sgk dakı adam bana doğum gerceklesmeden kımse raporu onaylayamaz dedi işveren bile dedi ? Bu doğru mu?
kafam karıştı normalde onaylanmıyor mu ilk rapor (çalışamaz ) alınır alınmaz birde dogum sonrası rapor var oda dogum sonrası izin bitince onaylanacak sanırım