Gulazer Merhaba hanımlar bugün 39+ 2 oldum iki üç gündür ayaklarım şişmeye başladı özellikle bugün çok sisimis bacaklarima kadar sis her gün yürüyüş yapıyorum ama geçmedi bir türlü benimle aynı haftalarda olup ben gibi olan var mı endiselenmeli miyim 🤔
MerrefSelukzcan Gulazer ben 33 haftalığım aynı sorun var sen hayli hayli olursun bende yürüyorum biraz iyi geliyor
Gulazer MerrefSelukzcan benim beşinci aydan itibaren sisiyordu ama son bir aydır hiç sismedi iki üç gündür böyle aşırı derecede sisince bı endişelendim ne oluyor diye bı de son günler olunca🙂
Gulazer ZlfiyeAlpaslan benim ayak numaram iki numara büyümüştü son iki üç gündür üç dört numarayi bulmuştur🙂
Nergiz Gebelik zehirlenmesi olabilir canim. Yuksek tansiyonda. Bi doktoruna danis bence. Bende ilk gebeligimde olmustum, bilmiyodum oyle bisey olcagini. Hastaneye gittim suni sanci ile dogum yaptim. Anne ve bebek icin cok tehlikeli bi durum
Gulazer Nergiz tmm cnm ben bı doktoruma danisayim o zaman tansiyonum başından beri normal ama gebelik zehirlenmesi nasıl bişey bilmiyorum bı sorayım