YuvarlanamayanPandaa valla canım cumartesi günü kanama ve kasılmayla gittim hemen bakti erken doğum riskin var dedi yatış yapıldı 2 gündür yattım pazar dahil olsa senin icin geliyor evinden başka Dr olsa hemşire ile işini hellediyor ama Dinçer bey geliyor kendi bakıyor bugün sabhta geldi nst filan çekildim baktı şükür sıkıntı cikmayinca çıkış verdi ama bebek doğum pozisyonu almis diye yatacan dedi ben memnunum hastasida çok bekleyen ilgili bilgili tane tane anlatıyor ne sorsan güzel cevap veriyor ben sevdim. Bende arkds tavsiyesi ve hastanede çalışan birinin tavsiyesiyle gittim memnun kaldım.