Eczmery123 ben 38+2de gece ağrıdı ishal ya da kabız olursun da ağrır ya öyle kıvrandırıyordu, yatakta kendimi sıkıyordum ağrıyı hissetmemek için geçmeyince gittim hastaneye. Ağrılarım düzenliydi ama saat tuttum tam saatte bide buçukta geliyordu. Hatta sancı olduğunu düşünmediğim için fikir almak amaçlı burada sordum hastaneye gitsem mi normal mi diye herkes düzenli ağrıysa mutlaka git dedi