KinemMm Selam arkadaşlar ben hep ikinci bir kızım olursa adını Güneş koyacağım diyordum 😂 Hamileyim 2.kızım olacak ama şimdi çok kararsız kaldım sizce hangisi güzel 🐰 Güneş ☀️ Elisa 👼 Beliz 🌸
01-adana KinemMm yedı yaşında kızımın ismi güneş 🌞 kesinlikle mükemmel biz Beren güneş koymuştuk ama güneşi daha çok kullanıyoruz
KinemMm Gozdecaner Çevremde herkes yaşlı ismi diyor sanki hep küçük kalacaklarmış gibi dedim heepimiz yaşlancaz 😂
KinemMm WmonallissA Benimde çok hoşuma gidiyor isimlerin hepsi o kadar güzel olduğu için kafam karışık 😂
Goncagul27 KinemMm Güneş ismi çok güzel hicde yaşlı ismi deyil asıl bazıları çocuklarina saçma isim koyuyolar sırf popüler diye tmm bebekken tatlı durabir ama büyüyüp yaşlandığı zaman komik oluyor