Mom789 rabisrabis benim oyle normalde 31+4 ama ultrason 33+4 doğum tarihini oynattın o yüzden sıkıntı olarak gormedi doktor ama bekllenen tarihi one çektik
Asil_Egem rabisrabis benimde 10 gün önde dedi ama sağlıklı çok şükür bebeğim erken döllenme dedi bana
ogrencianne35 rabisrabis bebegin gelişimi iyi olduğu için önden diyorlar bunu doktorunuzun size açıklaması lazım
Uza 17 haftalık olduk ama hala hissedemiyorum zayıfım da aslında. Bazen sırt üstü uzanıp elimi karnıma koyuyorum hiçbir hareket hissetmiyorum normal mi acaba
Uza Guzelgun05 aslında 2. Gebelik ilk bebeğimi 18 haftalıkken kaybetmiştim şimdi bunda 17 olduk ama hareket hissetmiyorum
badeilemerve rabisrabis benim de 6 gün ileri ama bir sıkıntı olmaz dedi doktor aslında bu ilerilik ve gerilik geç ya da erken döllenme durumuna göre değişiyor
Yoncaglseven rabisrabis Tam tersi geriden giderse gelişiminde sorun oluyor ileride olması saglikli olduğuna işaret.