Evet 08.05.2021′de çok şükür bende oğluma kavuştum. Tahmini doğum tarihinden 25 gün önce geldi sabırsız oğlum💙
Sürecimize geçecek olursak 28 Nisanda 35+2 kontrolümde ilk nst çekildi. Muayenemi olurken canım doktorum “rahme basıların başlamış 40. Haftayı doldurmayacağız erken gelecek bebeğimiz” demişti. Hatta şakalaşarak “yasaklarda gelse de kimsecikler yokken rahat rahat doğumu yapsak” diyerek o gün muayeneden ayrıldık.
2 Mayıs pazar sabahı biraz idrar yolu enfeksiyonu hissettiğim için doktorumla görüştüm ve şaşe kullandım. Ve geldi büyük gün 6 Mayıs sabahı yani 36+3 olduğum sabah. kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancıyla uyandım. İlk başta üstüne gitmedim ama 13:00 gibi wc gittiğimde değişik çok hafif bi pembeliği olan bir akıntı gördüm ve korkmadım desem yalan olur. Hemen doktoruma yazdım durumu ama bu kadar erken beklemiyoruz ya “enfeksiyondur büyük ihtimalle gel bi tahlil bakalım ona göre antibiyotik başlayalım” dedi ve biz eşimde hemen gittik. İdrar tahlili vermeden önce hafiften kasık ağrım olduğu için bir nst girelim dedi doktorum. Nst çekilirken ne görelim ardışık 3 ritmik 60-65 seyreden sancı ve biz hepimiz şok😳(bu arada idrar tahlilide temiz geldi gelen nişanımmış) Doktorum hemen çatı muayenemi yaptı normalde bu hafta 37.haftamda yapcaktı. Çatı muayenem sonucu 1 cm açılmam ve yumuşamam vardı,rahme basınçlarda artmıştı. Normalde bebeklerin 36.haftada ciğer gelişimleride tamamlanmış olur ama tedbir amaçlı ciğer geliştiricim yapıldı ve kasılmalar durur belki 37. Haftayı görürüz diyerekten serum bağlandı ve sonrasında eve geldim. Eğer sancım artar ya da suyum gelirse hemen doktorumla haberleşecektik.
7 mayıs sabahı her şey normaldi aslında. Sancım bir tık daha hissediliyordu ama biliyordum ya nedenini belkide o yüzden o kadar korkmadım. Gece saat 23:10 sularında tam yatmak için hazırlanırken birden bire bacaklarımdan suyum boşaldı ve neye uğradığımı şaşırdım. Hemen doktorumu aradım ve hastaneye gittik. Evet açılmam 2 cm olmuştu ve suyumda geldiği için artık hastanede yatarak kontrolüm yapılacaktı(2 saatte bir nst bağlandım). Her şey güzel ve sancısız bi şekilde ilerliyordu gece boyunca aslında taa ki sabah 5:00 civarı sancılar belimden belimden vurana kadar🤦🏻♀️ Çok sık ve şiddetli geliyordu ama belimden geldiği için nst sancım 30 çıkıyor ama bebeğimin kalbi o sırada 160 vuruyordu. Artık 3 dk bire düşmüştü neredeyse belimden vuran ağrı. Saat sabah 9:00 civarı doktorum geldi ve serviks muayenemi yaptı açılmam 4 cm bulmuştu ve muayenede serviks iyice açıldğı için sancım bu sefer direk kasıklarıma geçmişti🤦🏻♀️ En zor saatlerim bu evreydi aslında 4 ile 6 cm geçiş çok kısa sürede oldu çünkü çok yakın süreli sancılar çekiyordum ( dk tutamadım bile) ve 6 cm olunca epidurali istedim ağrıya dayanamıyordum artık. Epiduralim takıldıktan sonra adeta bir melektim☺️ Çooook hafiften bir ağrım vardı saat öğlen 12 geldiğinde açılmam 9 cm olmuştu ve her şey çok güzel gidiyordu. 10cm varıncada doğumhaneye alındım. O sıra saat kaçtı bilmiyorum ama ailemin söylediği ortalama 40-50 dk içeriden gelmişim. Sabırsız miniğim doğmuştu ve kollarımdaydı 8 Mayıs öğleninde. Rabbim bana kadir gecesinin olduğu gün anne olmayı nasip etti çok şükür🤲🏻 Ve anneler günümü taçlandırdı.
Evet biraz uzun oldu ama böyle bir doğum süreci yaşadım. Hep hikayeleri okuyordum ve acaba ne ile karşılaşacağım ben diye hayal ediyordum çok şükür çok güzel bir şekilde nasip etti.
Bebeğime gelecek olursak gayet sağlıklı🤲🏻 Haftamızla uyumluyduk ve 2900 50cm olarak Dünyaya gözlerimizi açtık. Dilerim tüm doğum yapacak annelermiz sağlıkla sıhatle yavrularına kavuşur🤲🏻 Evlat sahibi olmaya hasret olanlarda bir an önce bu gizel mucizevi olayı tadar🤲🏻🤲🏻