Kızlar 13 haftalık hamileyim kahverengi leke geldi tuvaletten sonra peçeteye geliyor kese dışında kanama alanım vardı bitti çok şükür 2 hafta önce yine gelmişti hemen doktora koştum herşey yolunda görünüyor bebeğimin gelişimi iyi kanama alanı yok içerde eski kandır korkma akıntı lekelenmeyle bişe olmaz artık dedi ama elimde değil kendimi rahatlatamıyorum her seferindede doktora koşmaya utanıyorum. Daha 3 gün önceydi muayenem her şey yolundaydı.Daha önce 2 düşüğüm olduğu için çok korkuyorum kendimi nasıl rahatlatabilirim bilmiyorum 🤦🏻♀️