Sinayase neden iki doğumdan biri sıkıntılı olsunki herkesin doğum şekli kendine özeldir acı eşiği ağrı eşiği kendine özeldir iki doğumunda riskleri farklı hangi doğum şekli hayırlısıysa onu nasip et Allahım diye dua etmek herşeyden güzel ben zorunlu sezeryan oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım 2 günde ayaklandım ama siz 1 haftada ayaklanırsınız belki normal doğum yapan kişiler içinde geçerli bu yırtıgın fazla olursa fazla yatarsın yani şu da bi gerçek doğum şeklini kendin belirlemiyosun evladın belirliyor ☺️