Yasinimm Kızlar oğlumun ismini koray koymayı düşünüyorum Allah nasip ederse inşallah sizce koray ismi nasıl🤦♀️kulağa hoş geliyor mu bir türlü isim beğenemiyorum
Gizemburak35 Yasinimm bence güzel canım insallah rabbim saglikla doğmalarini nasip eder bende nasipse insallah atlas ege koyucam 🙏🧿💙🥰
ayseyilmazzzz6161 Yasinimm Çok güzel canım 🌸 ismi ile yaşasın inşallah🌹 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin😍
N_A_Z_L_I_M Yasinimm Bende kolay kolay beğenemem isim Erkek ismi olunca da zor baya düşündük Koray ismi güzel ben beğendim 👍 Kulağa hoş geliyor 💙