Irmakayla Hic soluma yatamıyorm sanki karnmda birsey yırtılıyor ve kızım hep sagıma dönünce hareketleniyor sanırım ikimizde öyle rahatız zarar verir miyim acaba sola yatmam mümkün degil cok ağrm oluyor
Fgnaldmr06 Irmakayla bende hep öyleyim 🙈 doktora sordum nasl rahat ediyorsan öyle uyu dedi. Hatta son kontrolde özellikle sağ tarafına yat dedi.
Dnz_yksr Irmakayla benimde sağda hamileligin basindan beri saga yatiyorum kendim oyle daha rahatım bu kizlar sagi seviyor galiba 😅
Irmakayla Fgnaldmr06 sola dönünce hiç rahat değilim sanki bebekte değil gibi zararlı diyorlar ya bence faydali bile😁