Kızlar 2-3 gündür rahmimde regl olacakmış gibi bir ağrı var. Aniden saplanıyor bazen yumurtalıklarıma da oluyor. Ovulasyon testi yaptım bu ay ve yumurtlama görüp değerlendirdim. Daha 1 hafta var reglime. Ve az önce kahverengi kanama gördüm çamaşırımda peçete ile silince gelmedi. Şuan yine hafif sızlıyor regl oldum gibi hissediyorum ama gebeliği düşünmeden de edemiyorum. Böyle bir durum yaşayıp hamile olan yada olmayan var mı? Az önce ovulasyon testi yaptım böyle çıktı
ovulasyon testi ile anlaşılır mı ve ben bu ay zaten yumurtlama görmüştüm 6 gün var reglime tekrar yumurtlama olabilir mi şuan devam eden kanamam yok