Ecemmira 38 haftaya gırdım çok sukur ama 3 gün öncesine kadar bebeğim hıc durmuyordu. Bugün sabahtan berı takıp edıyorum tamam oynuyor ıttırıyor ama o zaman kı gıbı degıl yanı hıc oynamıyor degıl oynuyor ama yavaş harket edıyor bugün normal mı kı
Seymassrioglu Ecemmira normal 4 gün önce doğurdum hareketlerinde kısılma varsa yinede doktoruna danış bazı doktorlar normal görmüyor bu durumu sağ salim kucağına alırsın inşallah ♥️
Dnz_yksr Ecemmira benimde azaldı doktor hissetmezsen mutlaka gel diyor sürekli hafta da bir muayene var zaten
Ecemmira Seymassrioglu amın canım arıfe kontrol var ama ben. Yarın gıdecem herhalde ıcıme korku gırdı Birgül boyuncamı 10 kez hareket etmesi lazım
Esos93 Ecemmira yeri daraldigi icin olabilir diyolar ama yinede git icin rahat eder evet 10 kere oynuyosa iyidir derler yani
Seymassrioglu Ecemmira evet bı günde 20 kez hareket etmesi lazımmış dikkat et şekerli şeyler ye sol tarafına yat çok hareketli olma
Ecemmira Dnz_yksr nasıl sabah edecek bılmıyorum gün ıcınde hıssettım akşamda hıssettım ama normalde bu saatlerde hep oynardı yok oynamıyor azalma var anlıyorum napayım acılemı gıdeyım
Dnz_yksr Ecemmira vallaha ben hastahane de yattim 1 gun ama doktor normal dedi suyu vs iyiydi sancim da hic yoktu doktor eve yolladi 34 haftadan beri azaldı benim kızımda asiri hareketli bi bebekti ama suan günde 10 kere falan anca hissediyorum oda normalmiş 37 haftalik bu arada simdi. Sen yinede icinde kuşku kalmasın istersen sabaha git