beritansolak Arkadaşlar merhaba adetim 1 hafta gecikmisti test yaptım pozitif çıktı kan ve idrar testi yaptım o da pozitif çıktı fakat bugün önce kahverengi sonrasında da normal adet kanaması gördüm sizce bu normal midir bana yardımcı olurmusunuz lütfen …
Kubra0021 beritansolak beritansolak acaba dış gebelikti ondan dolayimi pozitif çıktı bı hastaneye görün sen canım normal değil
akgunbirsen Öncelikle tebrik ederim. Hamilelikte bir hiç kanama normal değil. Hele kırmızı kan hiç normal değil. Şansınız varsa acilden hastaneye giriş yapabilirsiniz, bir şey olacağından değil içiniz rahatlamış olur.
Silvergirl beritansolak bencede acile gidin hemen, kırmızı normal değildir. Hayırlı haberler inşallah🙏
hlnrzmra1807_ Şuan ikinci gebeliğimi yaşıyorum ciddi kanamam oldu benimde ilk haftalarda enfeksiyondan kaynaklı düşük tehlikem vardı ilaç tedavisiyle süreç düzene giriyor bir an önce doktora görünmeniz sizin için iyi olacaktır modunuzu yüksek tutun annesi bebeğiniz hep iyi olsun 🌸
Silvergirl beritansolak gidebilirsen hemen git bence Allah korusun düşük tehliken varsa serumla veya iğneyle desteklerler. Sabah geç olmasın🙏
Masalminik beritansolak sağlıklı nice bebekleriniz olur inşallah. Çok geçmiş olsun. Allah yardımcıniz olsun
Silvergirl beritansolak sağlıksızmış demek ki, üzülme arkası inşallah sağlıkla olacaktır🙏 İlk düşüğün mü
Gulbeyazk beritansolak çok geçmiş olsun canım sağlıklı kese değilmiş demekki Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah sana da bizlere de
Mmm333 Öncelikle geçmiş olsun canım rabbim sağlıklı gebelikler versin bu süreçte yememe içmene dikat et