Beninde çok kuvvetli özellikle 30.haftadan sonra yürüdüğümde ve yemek yedikten sonra oluyor.Dün gece artk bu ağrıdan ağlayarak uyumuştum 🙁 doktoruma da söyledim gittiğimde safra kesesi ile ilgili olabilir mi die ama doğuma 10 günüm kaldi doğumdan sonra genel cerrahiye görünmelisin demişti 🙁