busranurrr Hanımlar biz bugün oğlumla 18:18de kavuştuk 😍 çatı Muanesinden sonra doktorum çatın çok dar bir hafta daha beklesek %80 sezeryan görüyorum sonunu deyince biz yatış yapmaya karar verdik biz yattıktan bir saat sonra ameliyata aldılar beni ilkten o ameliyat hanenin kapısından girince çok korktum hemşiler biraz yatıştırdı beni sontamı taktılar iğnemi vurdular ve doktor geldi ameliyat acısını hiç hissetmedim çocuğumun sesini duyduğumda dünyalar benim oldu iyiki sezeryan olmuş dedi doktor kordon oğlumun boynuna dolanmış ondan çatı muanem çok zor olmuş neyse bebeğimi doğumhane hemşirelerine verdiler sonra beni dikdiler ameliyat sonuna doğru tansiyon düşüklüğü yaşadım ve çok kötü oldum şimdi odamdayım 2 gün yatış verdi dikiş yerlerim natkozun etkisi gittikçe çok acımaya başladı iki tane ağrı kesici yaptılar biraz dindi acısı ama hafif hafif var yine Neyse çok başınızı ağrıttım öyle yada böyle şekilde kurtuldum Rabbime şükürler olsun sonsuz kere Rabbim tüm hamile kardeşlerime yardım etsin Bu arada Samsun Bafra Medibafrada Doğum yaptım☺️ Bebeğim 3.200 gram 49 cm doğdu 👼🏻❤️😍😘
ZeynepDemiraglar busranurrr GÖzÜn Aydınnnnn Olsun inşallahh.🙏 Rabbim analı babalı sağlıklı BÜYÜtsün 🙏 DİKİŞ acıları dayanılmazmı acaba Serumun etkısı Geçtikçe
busranurrr ZeynepDemiraglar Bugün ikinci günüm narkoz geçtikçe dayanılmaz bir hal aldı dikişler Ağrı kesici yapıyorlar sürekli ama ben daha ayağa kalkıp rahat yürüyemiyorum
ZeynepDemiraglar busranurrr Canım kemik suyu kaynatsın biri sana sezeryandan sonra o çok iyiymiş Bol bol iç ondan çok geçmiş olsun
busranurrr ZeynepDemiraglar Sağolasın canım çok şükür şuan sanki hiç ameliyat olmamış gibiyim Rabbime şükür düzeldim