Arkadaşlar kadın 10-25 dikiş vardı 5-6 güne rahatladı demiş siz ne sanıyorsunuz normal doğum yapınca sıfır kesi sıfır yırtık aynı gün koşarak gezecek misiniz kadin zaten o kadar çok dikişle yine Sezaryenden kısa sürede toparlanmış. Bence siz etkilenecek yer arıyorsunuz öyle yazma moral bozulur böyle yazma korkulur. Keşke direk tepki koymak yerine sorsanız neden oylr olmuş acaba diye ya da direk milletin doğumunu boşverip kendi dogumunuzu mukemmellestirmeye odaklansaniz daha sağlıklı olur sizin için