Asyemur123 İki gündür adet agrusi gibi agri çekiyorum şuandadavar kasiklarimda karnimdahafifhafif bideüc gündür akıntım çoğaldı sarımsı biseylergeliyor öncesindegelmiyordu
Lalihhhh Asyemur123 bende 37. Haftadayim bende de yaklaşık 1 haftadır adet ağrısı gibi ağrılar gelip gidiyor başka belirti yok ama bazen de kasığıma basınç oluyor, batma oluyor
Birceo Asyemur123 vajinal mantar ya da idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Dün bu sebepten acile gittik fitil yazdılar onu kullanacağım 1 hafta.36+1 im ben de , vajinal mantar çıktı bu haftalarda olabiliyormuş
Oznur_parlakk Asyemur123 kuzum mantar vardır, günlğk pedler, hava almayan iç çamaşırlar mantara dönüştürüyor ve yoğun akıntıya sebep veriyor, hatta konuda olabiliyor… Dr a söyle gereğini yapar, doğum değil yani, 38+5 im, bendede var o sancılar
Mervuras26 Asyemur123 iltihap olabilir canım üşütmüş olabilirsin . Bende de aynı durum mevcut . Kendimi biliyorum biraz üşütünce akıntım hemen artar
Dnz_yksr Birceo evet bende de var bu haftalar da aşırı artıyor 37+3 enfeksiyon sancısı olduğunu anlayabiliyorum çünkü hamileligin basindan beri vardi malesef cok kotu
Oznur_parlakk Birceo mantar bendede oldu, 38 haftalığım, fitil verdi, sebebini araştırdım, günlük pedler mantar yaparmış yada hava almayan iç çamaşırlar, bilginiz olsun ❤️
HamileKadin Bende 38+3 gunlugum son 2 3 gundur adet olacakmisim gibi karin agrim var, ebe gelmisti eve ona soyledigimde yalanci sanci demisti. Rahim kendini hazirliyormus. Insallah hepimiz sag saglim dogururuz🤲🏻