iremakn1- bende de enfeksiyon çıktı ama çok az dedi suya karışan bir ilaç verdi onu içip yattım sonra düzeldi diye düşündüm ama yine var herhalde . Enfeksiyon veya mantarda akıntı rengi sarımsı ve koyu olurmuş benimki bildiğiniz su gibi yani afedersiniz altına kaçırmış gibi bir ıslaklık pijamama kadar ıslatıyor beni. Genital bölgemdede ciddi ağrı var bakalım haftaya kontrolüm var bekleyebilirsem o zaman şikayetlerimi dile getireceğim🙄