Susamdidos
Merhaba ben de ilk hamileliğimde gebelik zehirlenmesi yaşadım. 34+3′te doğdu kızım. Şimdi ikinciye hamileyim. 20. Haftadayım yine tekrarlar diye çok korkuyorum. Siz tedbir almış mıydınız coraspirin kullandınız mı? Yediklerinize dikkat ediyor muydunuz? Tansiyonum şimdilik normal ama endişeliyim.