Elf4 genel anlamda bebeğim hep haftasıyla uyumlu ilerledi kiloda bazen alt sınırdaydı hafta şuan 39. Haftalığız 3,5 kilo olmuş şükür benim için yeterli bile . 3 olsaysı da da aynı fikirde olurdum yeğenim 2.300 kg doğdu turp gibi maşallah şuan . 🧿 yani demem o ki hiç takılmayın kiloya sağlıklı mı yeterli sonrası doğunca da alıyor zaten 🤗