Srpl07 ben de bugün baktım 30+0 ’ım kızım olacak. Sol göğsümün rengi hafiften koyulaşmaya başlamış. Ama komplesi uçları zaten koyulaşmıştı.sağ göğsümün ise ucu eskiye göre hafif kararmış onun dışında hiçbir değişiklik yok. Ne oluyorsa benim sol göğsüme oluyor sağda tık yok. Ondan süt gelmezse diye korkuyorum