2 sezaryanim var 3 çi gebeliğim. Har şey yolunda gidiyordu 18 haftamde doktorum detayli ulturasona gonderdi plasentada bi sorun var gibi diye. 22 haftada detayli ulturason yaptirdim yapişiklik varmiş ve beni kanuni hastaneye Ismail özdemire yolandirdi. Şimde uraya gidiyorum riskli gebelik diyorlar çok korkuyorum. Başina gelan ıyi atlatan varmı moral olsun. Şu an 26 hafteligiz