Merhaba. Kızım 21 aylık oldu, sürekli emzik emen bir bebekti gece ve gündüz. Hiç emziksiz uyutmadım. Emzik alınca uyku moduna geçiyor uyumamak için direttiği zamanlarda bile. Uyandığı zaman emzikle tekrar uyuyor hem gece hem gündüz. Zaten çoğu zaman kendi gelir alıyor emziği uykuda çıktığında. Son 1 aydır uyku dışında emzik vermiyorum ama uykularda emziği nasıl bırakacağız bilmiyorım. Emzik olmadan ne uykuya dalar ne de doğru düzgün uyur gibi geliyor çünkü sürekli emzikle uyuyor, bu durum beni de çok rahat ettirdi açıkçası şimdiye kadar. Ama artık bırakmak gerekiyor diye düşünüyorum bir de 2. Bebeğimiz olacak o doğmadan emzik işini bitirmek istiyorum o da emzik kullanırsa tekrar başa döneriz ve hiç bırakmaz diye endişeliyim. Yardımcı olur musunuz emzik kullanıp bıraktıysanız.