Merhabalar anneler ve anne adayları. Bu postu sevincimi sizlerle paylaşmak için açtım. Çook sevinçliyim. 15+3 haftamdayım. Geceler yatağıma uzandığımda minik kıpırtılar hiss ediyordum ama çoğu kes hiss edemezsin dedikleri için tam o sevinci hiss edemiyordum. Ama bir az önce gözlerimle gördüm. Tam da hiss etdiyim anda karnımdakı hareketi gördüm. Çok az belli olsa da o minik kıpırtını görmek beni çok mutlu etti. Bu 3.gebeliyim. Ama her gebeliyimde ilk defaymış gibi heyecanlanıyorum. 🥰