Onurkaan Ben de 40+ da yapmıştım. Normal doğumu bekleyip ama sezeryan oldum sonra suyum azaldığından. Erkekler tembel maresef canım😏
Emirpasam Hiç günlerle sayılarla kafanızı karıştırmayın kızlar oğlumda 40 hafta 5 günlük su azalmasindan yatis yapıldı hiç sancisiz iki gün hastanede suni sancı yedim yine olmadi bu sefer sezeryan a aldım. O yüzden 42ye kadar yolu var sancıca gelirse evde biraz çekip gitmek en mantiklisiymis tabi risk olacak bi durum yoksa . Bakalım ikinci ufaklıkta neler yasiyacagiz