Happyasya canım ağız alışkanlığından dolayı mı nevresim diyorsun bilmiyorum ama benim bahsettiğim nevresim takımı değil.Yan korumaları olan uyku seti. İkisi aynı şey değil.yastık ,yorgan,çarşaf çok küçük olmadığı sürece her beşiğe uyar. Nitekim ben nevresimi BİM’den aldım ki o zaman beşiği almamıştım bile.
Ama tekrar söylüyorum hayatım. Benim bahsettiğim ve ölçüsünü uydurmaya çalıştığım şey beşiğin kenarları bebeğe zarar vermesin diye beşiğin yan kenarlarına koyulan yan koruma adı verilen içi sünger dolgulu parçalar.