Zeynep0886 bana doktorum orta riskli çıkmış, ultrasonda bebekte bi anormallik görmüyorum dedi ense kalınlığı vs. normaldi ama bilgilendirmek durumundayım dedi yani ikili üçlü gibi testler %100 sonuç vermez bunun için nifty testten bahsetti tabi biraz bütçeyi zorlayan rakamlara yapılıyor yaptırıp yaptırmamak size kalıyor dedi, ya da 16. Haftada tekrar bakarım sonrasında amniyosentezi konuşuruz dedi. Bende bunun üzerine perintaloga gittim, iki ayrı doktorla görüştüm bi tanesi nifty i önerdi diğeride çıkan ikili testimin, riskli olmadığını ama %100 emin olmak için amniyosentez yaptırmamı önerdi bende bu durumda arada kaldım ve 9 ay gebeliğimi kendime zehir etmek istemiyorum. İlk gebeliğimde risk çıkmamıştı sorunda yoktu bunda orta riskli çıkınca kafamda karıştı ve sonuç olarak nifty yaptırdım