sukufee01 ben 6+1 de sadece keseyi görebildim alttan muayeneyi de pek istemediğim için beklemek istedim ve doktor değiştirdim , 6+5 de hem bebeği gördük hemde kalbini duyduk çok şükür tabi gümbür gümbür duymasak da derinden geldi . Umarım sizde bir an önce bebeği görür kalbini duyarsınız 💕💕