Kızçeler 30 haftaya bugün itibariyle girdik. Fakat bebiş 2 gündür karnımın ortasına durduk yere toplanıyor. Böyle top gibi oluyor. Haftası da 3 hafta önden gidiyor ve iri bi bebek 28. Haftasında 2 kiloydu. Doktorumda 1 ay erken gelebilir dedi. Korkuyorum bu durumu yaşayan ve sebebini bilen anneler var mı