Neslihantskn 30 haftalık hamileyim ve göğsümün 4 parmak altı yani karnımın üst kısmı çok ağrıyor neden olabilir yardımcı olabilir misiniz? 🤔
Mom789 Kafasi ordadir ondan olabilir Benim göğüs altimi oydu saolsun ya resmen aciyor kafasıyla ittiriyor deli bi dönseydi asagi
Sevgicim90 30+1 bende de var o ağrı bel ve sırt ağrısı birde nefes darlığı Allah yardımcımız olsun az kaldı
Hellobaby2 Canım benimde karnımın üstü çok acıyordu. Ayaktayken otururken yatarken falan böyle yırtılıyormuş gibi. 33.haftamdayım. Doktoruma söylediğimde demişti ki. Karnın büyüdüğü için içeriden yırtılma oluyordur krem yağ sür hergün dedi.