Bebegim0101 çok gecmiş olsun, iğnelere rağmen mi duruyor kalp? Benimde 8 yasında bir oğlum var ondan sonra biraz ara verdim gecen sene tamda bugün 20 haftalık bebeğimi kaybettim, bu senede temmuzda 18 haftalık kaybettim. Benimde protein s düşük geldi protein c yüksek d dimer yüksek, bunlar cıkınca iğne kullanınca sorun bitecek gibi düşünğyorum ama kullanıpta yine kaybedenleri görünce üzülüyorum. Umutsuzluga kapılıyorum.