Sndnjdkd canım öncelikle içini ferah tut, bende senin gibi 5 haftalıkken bi akşam aşırı bi sancı ve kanama eşliğinde acile gittim doktor kese arkası kanaman var ve her an düşük yapa bilirsin dedi. Üç gün hastanede yattım ve hiç ayağa kalkmadım. Gözüme uyku bile girmiyodu, ya uyursam ve ayağımı ters hareket edersem bebegim düşer düşüncesi vardı. Psikolojim yerle bir olmuştu ama kayın validem ve annem hep bu lafı kullandılar, bu dünyada yicek ekmeği varsa her türlü tutunur. Şuanda 22 haftalığım. Evet belki iki ay hiç yerimden dahi kalkmadım ama içimi hep ferah tuttum. Olumsuzlukların hepsini kafamdan silip attım. Umarım yazım sana umut olur. Sen içini ve aklını rahat tut. İnşallah Allah’ın izniyle bir şey olmaz 🥰 ve bol bol dinlenmene bak