26.haftayı bitirdik şükür 27den gidiyoruz. Bi kaç gündür vajinada batma hissim oluyor 4 gün önce kontrolde bebeğin başı biraz aşağıdaydı rahim ağzım ölçüldü 4,5 çıktı doktorum normal olduğunu söyledi. Vajina da batma hissi olması beni biraz korkutuyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı?