Izmit Alikahya Kadın doğum ve çocuk hastanesinde doğum yapan lar tecrübeli arkadaşlarımız memnuyetinizi ve memnun kalmadığınız yerleri belirterek anlatirmisiniz postlarda denk gelmiştim her kontrolünde muayene olduğun doktor doğumuna girmiyormuş işte nöbetçi ebe ve doktor kim varsa doğrumu bu