Cagla1903 melekaratas Ben Gidiyorum Şuan 31 Haftalığım, Doktorum Jalal Raoufi Ayrıca Jinekolojik Doktor Çok Kibar Ve İlgili, Ayrıntılı Soruyor Herseyi Sorunlarını, Güzel İlgileniyor Şuan Gayet Memnunum 🙏
arzumkaya melekaratas Bende hamile kaldığım ilk aydan beri ordaydim doğum yapalı bir hafta oldu doktorum Cagla Jasmin Sezer di cok ilgili bi doktor fakat haftaya artık Asya Hastanesine gecti orda değil🙂
melekaratas Cagla1903 39.haftamiz bizde selime hanima gidiyoruz ve bizde cok memnunuz.. sanirim hastanenin doktorlari cok ilgili,her birinden ayri ayri memnuniyet var😊
melekaratas arzumkaya evet malesef oyleymis.. cagla hanima giden arkadaslarim vardi fakat asya hastanesine gectigini ogrenince hastane degisikligi konusunda kararsiz kaldilar
Kbra1234 melekaratas walla bende öyleydim ama hastane için pek iyi şeyler yazmamışlar bende şuan doktor arayışındayım 😣
melekaratas Kbra1234 hangi hastane icin iyi seyler yazilmamis? Basaridan memnuniyet cok aslinda asyayi mi diyorsunuz🤔