Deniz59 kesinlikle haklısınız, ayakların altı yanıyor bacaklar ağrıyor. Bel ağrısı sanki kırılmış gibi kasık ağrısı desen sert ve bıçak saplanıyor gibi oluyor 🤭 ama çok şükür bir şey yokmuş. Sizde çok korktuysanız bence görünün. İnşallah olumsuz değildir ama bebek büyüdüğü için oluyormuş genel olarak. Ben magnezyum a başladım bu yüzden