Gulbeseker34 Ben olmadım da sormuştum 2 bin küsür demişlerdi sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Ama hiç hoşuma gitmedi içi falan öyle özenli bi hastane gibi değil sanki sen orada mı doktor kontrolüne gidiyorsun