Benim ailemde şeker öyküsü yok gebelikten önce ve gebelik dönemimde yani şuan açlık tokluk ta hiç bir sıkıntı yok hbA1c alt sınırda hep ama şeker yüklemesinde sınırda çıktı bu yüzden diyetteyim.kesinlikle ben yaptırılması taraftarıyım farkedilemeyen şeker zamanla kötü sonuçlar doğurabiliyormuş.32+3 haftalık hamileyim 6-7 kilo civarı kilo aldım.