[silindi] Kızlar bugün yumurta toplama işlemim yapıldı doktor 1 rahim dinlensin regli ol haber ver dedi. Regli olduktan sonra nezaman embriyo transferi yapılıyor
Busbushatun [silindi] 2 hafta kadr canım dondurulmusta olsa surec yıne aynı ıslıyor rahım kalınlıgına bakıcaklar uughn oldgunda olcak genelde ortamalama 10-15 gun suruyor
[silindi] Busbushatun yani ilk reglimi olucam sonra rahim kalınlıgına göre regli bittikten 10.15 gün sonra yapılıcak degilmi? Yoksa regli baslıcak 15.döngü günündemi acaba?
[silindi] Melekhkn Melekhkn adetin 2. Güm döngüsünde ilaca başladınız kaçıncı gün döndügüsü olucak cumartesi günü? Allah yatdımcınız olsun güzel haberler alasınız ❤️❤️❤️
Busbushatun [silindi] bı kez reglı olcaksınız dınlensın dedıgıne gore ıkıncı reglınızı beklıcek ıkıncı reglınızde rahım kalınlastırıcı ılaca baslıcak snra 15 gun ıcındeuygun hale gelır transfer yapar
Cigdemss [silindi] onu dr ilaçla takip eder, 1 regl geçer sonraki regl ile takip ilac baslar, rahim kalınlığı ve yumurta catlamanıza göre transfer olursunuz . Toolamadan sonra genelde 5-10 içinde regl olursunuz
[silindi] Aycicegim toplamadan sonra ilaçlar sizdede yan etki yaptımı çok halsizim sinirliyim :) kapanmada var eşimle evde köşe kapmaca oynuyoruz resmen 😂 ptlamaya hazır bomba gibiyim 🙈
Yasemin5669 [silindi] Regl olunca iğnelere dewam ediyorsun rahim hazırlanıyo 2 hafta kadar Bi tedavi sonrası bebek transfer ediliyor Allah yardımcınız olsun
[silindi] Yasemin5669 aa devammı ediyorum bende sevinmiştim igneler bitti die 😂 kn sulandırıcı oldum 1 kutu ve lucrin depot oldum. Regli olunca ara dedi 🙄
MMECCELIK [silindi] ben adet oldum surec baslicakti kendiliginden yumurta olusmus benim isimi zorlastirir diye yumurtlama olmasin diye dogum kontrol hapi kullandim ikinci adet bittikten 14 gun sonra transfer yapildi. O igneler ister istemez sinirleri toplatiyo ama sakin ol hep olumlu dusun hayirlisi allahtan.
[silindi] MMECCELIK Allah hayırlısıyla kucagımıza almayo nasip etsin emeklerimizin hayırlı evlatlarla karsılıgını alalım inşallah 🙏🏻❤️