Lulemom Kızlar 3 gündür gece olunca midem yanmaya başlıyor. Gündüz hiç bişi yok. Ama bu saatlere gelince yanmaya başlıyo midem. Günlük yediklerimden mi dedim. Bugün çok hafif yedim yemekleri. Baharatsız falan. Yine yanıyo. Normal mi ki acaba. Bide çözümü var mı. 25 haftalığız.
ertugrulunannesi Lulemom gaviscon şurup alabilirsiniz. Günde 4 defaya kadar içiliyor. Baya rahatlatıyor beni
midekoruyucu Lulemom doktorunuza danışın mide koruyucu tavsiyesi alın. Başka şey geçirmiyor geçirse de anlık oluyor maalesef
evaburak95 Lulemom yüksek yastıkta yatın mide kapakçıklarımız açık kaldığı için daha çok yanma oluyor
Asyaayaz1 Bu haftalarda yanma başlıyor çok kötü hissetmiyorsanız soğuk süt iyi geliyor tavsiye ederim 🌸
Nilly34 Lulemom aynı sorun bende de var. 21.haftaya girdim 3 gündür böyle. Gece olunca mahvediyor beni, uyku uyutmuyor. Doktorum rennie kullanabilirsin dedi. Kullanmaya başladım umarım işe yarar.
a_burcu_bur Lulemom ben 16 haftalığım hafif hafif bende de başladı gibi. Doktor rennie duo şurup verdi, iki üç kez de içebilirsin dedi ama ben henüz kullanmadım. Doktorunuza danışın, belki ilaç yazar 🤷🏻♀️
DuruMom Lulemom merhaba bizde bugün 24+3 olduk yaklaşık 17. Haftadan beridir mide yanmalarım benimde çok fazla doktorum gaviscon önerdi baya rahatlatıyor
Semraygun 4,5 aylıkken midem yanmaya başladı 9 aylık oldum hala devam ediyo. Ben ilaç kullanmıcam diye çok inat ettim acısını çektim siz öyle yapmayın. Doktor niye kendine eziyet ediyosun dedi rennie şurup yazdı. Bana çok iyi geldi tavsiye ederim