burcudincel Kızlar size bir önerim var. Ben bilmediğim için geç öğrendim. Renkli 3 d ultrason isteyin doktorunzdan her muayenizde böyle bir hakkınız varmış. Ben çocugumun yüzünü 22 haftada gördüm.
Lulemom Doktorun cihazında varsa o özellik istemeden gösteriyo olması gerek. Kimisinin cihazı eski oluyo. Sadece 2d bakabiliyolar. Ben hiç bilmiyodum ilk gebeliğim zaten. Doktor 12 den beri 4d olarak da gösteriyo.
Cnndygu Merhaba, evet verebilir ama her seferinde renkli ultrasona girmek zararlı diye biliyorum. Onu bi araştırın bence